momkhmarebeli
  • მთავარი
  • ჩვენ შესახებ
    • საზოგადოებრივი დამცველის სამსახური
    • სამსახურის ისტორია
    • გუნდი
    • სამსახურის უფლებამოსილება და კომპეტენცია
    • პრობლემების იდენტიფიცირება და მათზე რეაგირება
    • სტრატეგია
  • მომხმარებელთა უფლებები
    • რა უფლებები აქვს მომხმარებელს
    • საჩივრის ფორმა და შინაარსი
    • კომპანიის ვალდებულებები
    • მიმართე კომუნიკაციების ომბუდსმენს
    • სასარგებლო ინფორმაცია
  • კანონმდებლობა
  • საჯარო ინფორმაცია
    • წლიური ანგარიში
    • სიახლეები
    • გალერეა
    • განცხადებები
  • კონტაქტი
Select Page

კომუნიკაციების ომბუდსმენი ყაზბეგის მოსახლეობას შეხვდა

ბოლო ჩანაწერები

  • შეხვედრა „დამოუკიდებელ ბავშვთა და სტუდენტთა“ გაერთიანებაში შემავალ სტუდენტებთან
  • ონლაინ შეხვედრები თელავისა და ადიგენის მუნიციპალიტეტის წარმომადგენლებთან
  • კომუნიკაციების ომბუდსმენმა კომპანია სილქნეტს რეკომენდაციით მიმართა
  • გვანცა ჩხეიძის შეხვედრა ადიგენის მუნიციპალიტეტის წარმომადგენლებთან
  • კომუნიკაციების ომბუდსმენის ონლაინ შეხვედრა თელავის მუნიციპალიტეტის წარმომადგენლებთან
  • შეხვედრა სიღნაღის მუნიციპალიტეტის წარმომადგენლებთან
  • გვანცა ჩხეიძის შეხვედრა კასპის მუნიციპალიტეტის წარმომადგენლებთან
  • გილოცავთ ახალ 2021 წელს
  • სატელეკომუნიკაციო სფეროს მომხმარებელთა საინფორმაციო უზრუნველყოფა
  • დაიცავი შენი უფლებები კომუნიკაციების სფეროში – მიმართე კომუნიკაციების ომბუდსმენს

  • Facebook
ყველა უფლება დაცულია © 2019 - მომხმარებელთა ინტერესების საზოგადოებრივი დამცველის სამსახური
Close