მიმდინარე წლის 14 ივნისს, გვანცა ჩხეიძემ, სასტუმრო “რუმსი – თბილისში“, მომხმარებელთა ინტერესების საზოგადოებრივი დამცველის სამსახურის 2022 წლის საქმიანობის ანგარიში წარადგინა.
საზოგადოებრივმა დამცველმა შეაჯამა 2022 წელს მომხმარებელთა უფლებებისა და კანონიერი ინტერესების დაცვის მიზნით განხორციელებული ღონისძიებები:
2022 წლის საქმიანობის ანგარიში;
მომხმარებელთა საჩივრების სტატისტიკა და რეაგირების შედეგები;
სატელეკომუნიკაციო ბაზარზე არსებული გამოწვევები;
2023 წელს დაგეგმილი ღონისძიებები;
პრეზენტაციაზე კომუნიკაციების ომბუდსმენმა ყურადღება გაამახვილა ისეთ მნიშვნელოვან თემებზე, როგორიცაა:
სატელეკომუნიკაციო სფეროში საზოგადოების ცნობიერების ამაღლების საჭიროება;
მომხმარებელთა დროული ინფორმირების მნიშვნელობა.
პრეზენტაციას ესწრებოდნენ კომუნიკაციების კომისიის წევრები, აპარატის სხვა თანამშრომლები, ტელეკომუნიკაციების დარგში მოღვაწე ორგანიზაციების, საჯარო უწყებების, ოპერატორი კომპანიების, პრესისა და მედიის წარმომადგენლები