2017 წლის 1 იანვრიდან 30 ივნისის ჩათვლით, მომხმარებელთა ინტერესების საზოგადოებრივი დამცველის სამსახურში სულ შემოვიდა 96 საჩივარი /პრეტენზია. აქედან 62 არის წერილობითი საჩივარი, ხოლო 34 მომხმარებელს გაეწია სატელეფონო კონსულტაცია.
ზემოაღნიშნული 96 საჩივრიდან 85 დაკმაყოფილდა, (აქედან 75 საჩივარი სრულად დაკმაყოფილდა, ხოლო 10 ნაწილობრივ დაკმაყოფილდა), წარმოება შეწყდა 9 საჩივარზე, ხოლო 2 საჩივარზე მიმდინარეობს მუშაობა.