Select Page

სიახლეები

საინფორმაციო ბიულეტენი – დეკემბერი, 2024 წელი

გზამკვლევი შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე პირების სამართლებრივი გარანტიები სატელეკომუნიკაციო სფეროში

შშმ-პირების-სამართლებრივი-გარანტიები-სატელეკომუნიკაციო-სფეროშიჩამოტვირთვა ამოქვეყნდა მომხმარებელთა ინტერესების საზოგადოებრივი დამცველის სამსახურის მორიგი სტატია – გზამკვლევი შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე პირების სამართლებრივი გარანტიები სატელეკომუნიკაციო სფეროში.

გზამკვლევი მედიამომსახურებები და მომხმარებელთა უფლებები

გზამკვლევი-მაუწყებლობის-სფეროში-მომხმარებელთა-უფლებრივი-მდგომარეობის-თაობაზეჩამოტვირთვა გამოქვეყნდა მომხმარებელთა ინტერესების საზოგადოებრივი დამცველის სამსახურის მორიგი სტატია – გზამკვლევი მედიამომსახურებები და მომხმარებელთა უფლებები.

შეხვედრა ედისონის სახელობის სკოლა ,,ნოვაცია”-ს მოსწავლეებთან – 19.12.2024

მომხმარებელთა ინტერესების საზოგადოებრივი დამცველის სამსახური აგრძელებს საინფორმაციო შეხვედრებს. მიმდინარე წლის 19 დეკემბერს შეხვედრა გაიმართა ედისონის სახელობის სკოლა ,,ნოვაცია”-ს დამამთავრებელი კლასის მოსწავლეებთან. შოთა შაფაქიძემ შეხვედრის მონაწილეებს წარუდგინა ინფორმაცია სამსახურის საქმიანობის შესახებ. მომხმარებლებს გააცნო კანონმდებლობით მინიჭებული უფლებები, კომპანიების ვალდებულებები, საჩივრის/განცხადების განხილვის წესები და ვადები, აგრეთვე დარგში შემავალი სხვა საკითხები.

შეხვედრა თბილისის 186-ე საჯარო სკოლის მოსწავლეებთან – 18.12.2024

მომხმარებელთა ინტერესების საზოგადოებრივი დამცველის სამსახური აგრძელებს საინფორმაციო შეხვედრებს. მიმდინარე წლის 18 დეკემბერს შეხვედრა გაიმართა თბილისის 186-ე საჯარო სკოლის მოსწავლეებთან. სოფო ჯაფარიძემ შეხვედრის მონაწილეებს წარუდგინა ინფორმაცია სამსახურის საქმიანობის შესახებ. მომხმარებლებს გააცნო კანონმდებლობით მინიჭებული უფლებები, კომპანიების ვალდებულებები, საჩივრის/განცხადების განხილვის წესები და ვადები, აგრეთვე დარგში შემავალი სხვა საკითხები.

შეხვედრა თბილისის 165-ე საჯარო სკოლის მოსწავლეებთან – 17.12.2024

მომხმარებელთა ინტერესების საზოგადოებრივი დამცველის სამსახური აგრძელებს საინფორმაციო შეხვედრებს. მიმდინარე წლის 17 დეკემბერს შეხვედრა გაიმართა თბილისის 165-ე საჯარო სკოლის მოსწავლეებთან. ბელა დეველაშვილმა შეხვედრის მონაწილეებს წარუდგინა ინფორმაცია სამსახურის საქმიანობის შესახებ. მომხმარებლებს გააცნო კანონმდებლობით მინიჭებული უფლებები, კომპანიების ვალდებულებები, საჩივრის/განცხადების განხილვის წესები და ვადები, აგრეთვე დარგში შემავალი სხვა საკითხები.