Select Page

განცხადებები

შპს „ჯეოსელს“ მომხმარებელთა უფლებების დაცვისათვის ეფექტიანი მექანიზმის დანერგვა დაევალა

მომხმარებელთა ინტერსების საზოგადოებრივი დამცველის თამთა ტეფნაძის რეაგირების საფუძველზე, შპს ,,ჯეოსელის“ წინააღმდეგ ფიზიკურ პირ ა. ყ.-ის საჩივრის განხილვის შედეგად კომუნიკაციების ეროვნულმა კომისიამ დაადგინა, რომ კომპანია „ჯეოსელმა“ ვერ უზრუნველყო მომხმარებლის უფლებების დაცვა.

კომუნიკაციების ომბუდსმენმა მონაწილეობა მიიღო მომხმარებელთა უფლებებზე კიევში გამართულ სამუშაო შეხვედრაზე

მიმდინარე წლის 12-13 ოქტომბერს,  აღმოსავლეთ პარტნიორობისა და ევროკავშირის ქვეყნების ელექტრონული კომუნიკაციების მარეგულირებელი ორგანოების პლატფორმის (EaPeReg Network) ფარგლებში, კიევში, უკრაინაში ჩატარდა სამუშაო შეხვედრა თემაზე: “მომსახურების ხარისხის კონტროლი მომხმარებელთა უფლებების დაცვის კუთხით”.

ტელეკომუნიკაციების ომბუდსმენის, თამთა ტეფნაძის პასუხი ”საერთაშორისო გამჭვირვალობის” მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაზე

სამოქალაქო სექტორის წარმომადგენლების მხრიდან განსაკუთრებული დრო და ყურადღება ეთმობა საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულ კომისიასთან დამოუკიდებლად მოქმედ მომხმრებელთა ინტერესების საზოგადოებრივი დამცველის სამსახურში დასაქმებულ პირთა ვინაობის, მათ რეზიუმეებში მითითებული პროფესიული განათლებისა და სამუშაო გამოცდილების (აღნიშნული ინფორმაცია თითოეული თანაშემწის დანიშვნის დღიდან განთავსებულია ვებ-გვერდზე – www.momkhmarebeli.gncc.ge) დადგენა/შეფასებას. აღსანიშნავია, რომ მედიაც მხოლოდ იმ საკითხებით ინტერესდება, რაზეც