განცხადებები
ტელეკომუნიკაციების ომბუდსმენის, თამთა ტეფნაძის პასუხი ”საერთაშორისო გამჭვირვალობის” მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაზე
სამოქალაქო სექტორის წარმომადგენლების მხრიდან განსაკუთრებული დრო და ყურადღება ეთმობა საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულ კომისიასთან დამოუკიდებლად მოქმედ მომხმრებელთა ინტერესების საზოგადოებრივი დამცველის სამსახურში დასაქმებულ პირთა ვინაობის, მათ რეზიუმეებში მითითებული პროფესიული განათლებისა და სამუშაო გამოცდილების (აღნიშნული ინფორმაცია თითოეული თანაშემწის დანიშვნის დღიდან განთავსებულია ვებ-გვერდზე – www.momkhmarebeli.gncc.ge) დადგენა/შეფასებას. აღსანიშნავია, რომ მედიაც მხოლოდ იმ საკითხებით ინტერესდება, რაზეც
ტელეკომუნიკაციების ომბუდსმენის მიმართვის საფუძველზე, კომუნიკაციების ეროვნულ კომისიაში მიმდინარე ფორმალური ადმინისტრაციული წარმოება შპს ,,ჯეოსელის“ წინააღმდეგ ფიზიკური პირის საჩივრის განხილვის მიზნით, მორიგებით დასრულდა.
ტელეკომუნიკაციების ომბუდსმენის თამთა ტეფნაძის მიმართვის საფუძველზე, კომუნიკაციების ეროვნულ კომისიაში მიმდინარე ფორმალური ადმინისტრაციული წარმოება შპს ,,ჯეოსელის“ წინააღმდეგ ფიზიკურ პირ თ. ს.-ს საჩივრის განხილვის მიზნით, მორიგებით დასრულდა.
ტელეკომუნიკაციების ომბუდსმენის რეაგირების შედეგად შპს „მაგთიკომმა“ მომხმარებელს სრულად ჩამოაწერა სადავო დავალიანება
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულ კომისიასთან მოქმედ მომხმარებელთა ინტერესების საზოგადოებრივი დამცველის სამსახურს 2016 წლის 2 მარტს საჩივრით მიმართა შპს „მაგთიკომის“ კორპორატიულმა მომხმარებელმა მ. გ-მ. ვინაიდან მომხმარებლის მტკიცებით, იგი არ სარგებლობდა აღნიშნულ კორპორატიულ ნომერზე ინტერნეტ მომსახურებით, აბონენტი სადავოს ხდიდა მის სარგებლობაში არსებულ სააბონენტო ნომერზე შპს „მაგთიკომის“ მიერ ინტერნეტ მომსახურებისთვის დარიცხული დავალიანების (4232 ლარის)