Select Page

განცხადებები

2017 წლის I ნახევრის საჩივრების სტატისტიკა

2017 წლის 1 იანვრიდან 30 ივნისის ჩათვლით,  მომხმარებელთა ინტერესების საზოგადოებრივი დამცველის სამსახურში სულ შემოვიდა 96  საჩივარი /პრეტენზია.

ტელეკომუნიკაციების ომბუდსმენი საქველმოქმედო ზარებით დაინტერესედა

კომუნიკაციების ეროვნულ კომისიასთან დამოუკიდებლად მოქმედი მომხმარებელთა ინტერესების საზოგადოებრივი დამცველი, თამთა ტეფნაძე საქველმოქმედო ზარების განხორციელებაზე საქართველოში არსებული პრაქტიკით დაინტერესდა. აღნიშნული საკითხი სხვა აქტივობებთან ერთად გათვალისწინებულია საზოგადოებრივი დამცველის სამსახურის 2017 წლის სამოქმედო გეგმით. ამასთან დაკავშირებით, მიმდინარე წლის ივნისში, საზოგადოებრივმა დამცველმა მიმართა მომსახურების მიმწოდებელ კომპანიებს და  გამოითხოვა შესაბამისი ინფორმაცია, თუ როგორ ადგენენ და

2017 წლის II კვარტლის საჩივრების სტატისტიკა

საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნულ კომისიასთან დამოუკიდებლად მოქმედ მომხმარებელთა ინტერესების საზოგადოებრივი დამცველის სამსახურში მიმდინარე წლის II კვარტალში სულ შემოვიდა 57 საჩივარი/პრეტენზია. აქედან 22 მომხმარებელს გაეწია სატელეფონო კონსულტაცია, ხოლო 35 წერილობითი საჩივარია. ზემოაღნიშნული 57 საჩივრიდან 50 დაკმაყოფილდა, (42 საჩივარი სრულად დაკმაყოფილდა, ხოლო 8 ნაწილობრივ დაკმაყოფილდა), წარმოება შეწყდა 1 საჩივარზე, ხოლო 6 საჩივარზე მიმდინარეობს