Select Page

განცხადებები

სატელეკომუნიკაციო სფეროში მომხმარებელთა უფლების დარღვევის შემთხვევაში, საჩივრის წარდგენისა და განხილვის სამართლებრივი რეგულირების შესახებ

სტატია მომხმარებელთა საჩივრების განხილვის ეტაპები სატელეკომუნიკაციო სფეროშიჩამოტვირთვა

06.07.2023 შეხვედრა “საქართველოს შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე პირთა ქსელი”-ს წარმომადგენლებთან

მიმდინარე წლის 6 ივლისს, მომხმარებელთა ინტერესების საზოგადოებრივი დამცველის სამსახურმა შეხვედრა გამართა საქართველოს შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე პირთა ქსელის წარმომადგენლებთან. შეხვედრას ესწრებოდნენ, როგორც თბილისის, ასევე საქართველოს სხვადასხვა რეგიონების ორგანიზაციები, რომლებიც შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე პირთა საკითხებზე მუშაობენ: საქართველოს შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე პირთა ქსელი, ქუთაისის, თელავის, ბათუმის, ოზურგეთის და ლაგოდეხის დამოუკიდებელი ცხოვრების ცენტრის ფილიალები,

კომუნიკაციების ომბუდსმენი, როგორც მომხმარებელთა უფლებების დაცვის გარანტი და ელექტრონული კომუნიკაციებისა და მაუწყებლობის სფეროში არასრულწლოვანთა უფლებების დაცვა

https://bit.ly/3D9LgZi მომხმარებელთა ინტერესების საზოგადოებრივი დამცველის ინსტიტუტის სამართლებრივი სტატუსი 2003 წლიდან იღებს დასაბამს. დამცველის უფლებამოსილების ვადა, დამცველის არჩევის, სამსახურის ფორმირების წესი, დანიშნულება და ფუნქციები პირველად განისაზღვრა საქართველოს კანონით „დამოუკიდებელი ეროვნული მარეგულირებელი ორგანოების შესახებ“. დღეის მდგომარეობით სამსახური ელექტრონული სატელეკომუნიკაციო სფეროს მომხმარებელთა უფლებების და კანონიერი ინტერესების დაცვის დამატებითი გარანტიების უზრუნველსაყოფად მოქმედებს „ეროვნული მარეგულირებელი