Select Page

განცხადებები

კომუნიკაციების ომბუდსმენმა, გვანცა ჩხეიძემ 2021-2022 სასწავლო წლის დაწყებასთან დაკავშირებით, რეკომენდაციით მიმართა მომსახურების მომწოდებელ კომპანიებს მომსახურების შეუფერხებლად მიწოდების შესახებ.

მიუხედავად იმისა, რომ დღეის მდგომარეობით სასწავლო პროცესი უმეტესწილად აუდიტორიებსა და სასწავლო ოთახებში წარიმართება, ქვეყანაში მოქმედი რეგულაციების ფარგლებში, ზოგადსაგანმანათლებლო და უმაღლესი სასწავლო დაწესებულებები ვალდებული არიან, მოსწავლეების და სტუდენტების მიერ, სწავლების დისტანციური ფორმის არჩევის შემთხვევაში, უზრუნველყონ მათთვის დისტანციური/ელექტრონული ფორმით განათლების მიწოდება. შესაბამისად, ამ პროცესის უწყვეტობის შესანარჩუნებლად, მნიშვნელოვანია, რომ მოქალაქეებს/მომხმარებლებს, არ შეეზღუდოთ აღნიშნული

1 ივლისიდან 30 სექტემბრის ჩათვლით შემოსული საჩივრების სტატისტიკა

საზოგადოებრივი დამცველის სამსახურის შეხვედრა „საქართველოს სატელეკომუნიკაციო ოპერატორების ასოციაციის“ წარმომდაგენლებთან

მიმდინარე წლის 14 სექტემბერს, მომხმარებელთა ინტერესების საზოგადოებრივი დამცველის სამსახურისა და საქართველოში მომსახურების მიმწოდებელ მცირე და საშუალო ოპერატორების წარმომადგენლებს შორის ონლაინ შეხვედრა გაიმართა. სატელეკომუნიკაციო სფეროს მომხმარებელთა ინტერესების დაცვის მიზნის უზრუნველსაყოფად უმნიშვნელოვანესია ამ სფეროში არსებულ სუბიექტთა სათანადო ცნობიერება მომსახურების მიწოდებასთან მიმართებაში არსებული უფლება-ვალდებულებების შესახებ. სწორედ ამიტომ, სამსახურის საქმიანობის ერთ-ერთ პრიორიტეტულ მიმართულებად განსაზღვრულია